sobota, 27 lipca 2013

You're a star

Historia przyjaźni pomiędzy Suri i Pixie oraz dwiema z moich truposzek w kilku obrazkach.

Najpierw dziewczyny były nieufne. Obserwowały truposzki z bezpiecznej odległości i wymieniały spostrzeżenia.

P: - Eeeeej! Widziałaś?! Living Dead Dolls z półki nad nami! Chodź, zagadamy!
S: - Ale one są blade, jak trupy!
P: - Bo one są przecież martwe! Nie widziałaś, że mają trumny?? Poza tym ty też jesteś blada...

---------------------------------------------------------------------------------------------------
S: - No dobra. Przynajmniej będzie z kim pogadać, bo te nowe to jakieś dziwne są. Ruda jeszcze może się nawróci, ale ta blondyna to jakiś beznadziejny przypadek...
P: - Dokładnie! Widziałaś te jej sukieneczki? Fuj! Dobra to idę.

               ---------------------------------------------------------------------------------------------------
P: - Hej, jestem Pixie. Chcecie należeć do naszego klubu mroku?

 ------------------------------------------------------------------------------------------------
S: - A ja jestem Suri i w sumie to mi nie zależy...

                   ----------------------------------------------------------------------------------------------

S: - Hmmm... Okej... Widzę, że nie trzeba było długo namawiać...

                   -----------------------------------------------------------------------------------------------
P: - Oooo, a ty masz takie oczy jak ja! Już cię lubię :)


Koniec.

7 komentarzy:

  1. hehehhe :P maja takie same oczy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazałam kiedyś mężowi te Twoje "straszne" lalki, był nimi zachwycony...stwierdził, że mogłabym też takie fajne zbierać ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no truposzki są inne niż cała reszta, ale niestety mój chłop się nimi nie zachwyca - dla niego są za mało straszne ;p (?!)

      Usuń
  3. Super historyjka :D. Klub mroku rządzi :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klub mroku XD świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. też mogę dołączyc do klubu.? XD
    Fajna historyjka, a lalki to ty masz superaśne :33

    OdpowiedzUsuń