niedziela, 19 stycznia 2014

Marcella

Cześć :) Przede wszystkim bardzo Wam dziękuję za komentarze pod poprzednim postem, naprawdę dodałyście i dodaliście mi skrzydeł :) Zaczęłam się poważnie zastanawiać nad sprzedażą ubranek, musiałabym jeszcze dopracować kilka szczegółów i może niedługo, kto wie... ;) Trwałoby to pewnie wieki, bo w pracy zaczął mi się ok. 3-miesięczny okres bycia zombie, czyli pracujemy aż padniemy na ryj (dniówka 20 h zawsze spoko...). No ale nie ma co narzekać, bo dzięki pracy są przecież lalki ;) No właśnie - lalki - a więc do rzeczy!!

Od niecałego tygodnia jest ze mną niesamowita lalka, którą już widziałam na kilku Waszych blogach, ale jak zobaczyłam jej cenę na flte, to nie mogłam się powstrzymać, żeby też jej nie kupić! Zdjęcia będą kaszaniaste, bo światło dzienne to ja pamiętam jedynie z opowiadań :P

Byul Lunatic Humpty Dumpty - u mnie MARCELLA :)

Wig nie wiem czy taki zostanie - nie planowałam akurat takiego u Marcelli, ale ubrałam na próbę i mi się spodobało :) Teraz myślę nad oczami - mam już kilka pomysłów - postaram się w najbliższych dniach je wypróbować :)

Kocham Marcellę przede wszystkim za jej brwi <3 Zupełnie nie rozumiem, czemu w stockowym wydaniu ma je zakryte...

Co do arrivali, to niedługo pojawią się u mnie jeszcze dwa (tak tak, kasa okołoświąteczna wyszła już cała), a potem będzie przerwa - mam do nadrobienia kilka obitsu i wigów, no i trochę planów "szyciowych" do zrealizowania.

Pozdrawiam!!

11 komentarzy:

  1. Gratuluję i zazdraszczam :) jest piękna :)
    Jeśli chodzi o szycie to bardzo dobry pomysł, ostatnie sukienki były bosssskie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo! ja dopiero teraz zauważyłam,że ona ma te brwi nieregularne!! boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO SUPER! długo ją rozważałam ze względu właśnie ba brwi i powiem tyle- piękna jest! ja też czekam na kogoś właśnie od efeltekowców :) oj ciekawi mnie kto jeszcze zawita w Twych progach :) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A moja wciąż bez nowego wiga, dobrze że chociaż obitsu dostała... To mamy już dwie pary bliźniaczek, będzie trzecia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, może i będzie, ale jeszcze nie teraz ;) Postanowiłam zaczekać do kolejnej wypłaty na jakieś konkretniejsze decyzje, także Eris jeszcze trochę poczeka... Chociażby z tego względu, że muszę kupić obitsu Marcelli i Pullipkom. A, no i jeszcze dwóm innym lalkom, które czekają na swój arrival :P Dżizys, koniec na razie, serio :P

      Usuń
  5. Te brwi nadają jej charakterku ;p Mimo to jest niesamowicie słodka. Byłoby świetnie gdybyś sprzedawała ubranka, bo są fenomenalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknej lalki! :D
    Humpty Dumpty jest jednym z nielicznych modeli, które mają takie oryginalne brwi. I ta oryginalność dodaje jej charakteru. Ja bym jej zostawiła tego wiga, według mnie naprawdę jej pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Jest genialna :D faktycznie szkoda, że zakryli jej brwi bo najbardziej nadają charakteru ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. No, faktycznie to połaczenie może wydawac się dziwnie, ale jak tu widać, warto próbowac, bo wyszło rewelacyjnie!
    fajnie zgrywa się z brwiami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nowej lalki! Do mnie też dotarł mòj pierwszy Byul. One są niesamowite. Marcella w tym wigu wygląda super. Wszystkie wigi z prostą grzywką zasłoniłyby te brwi. Jeszcze raz gratuluję!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń