wtorek, 25 marca 2014

Kosmos!

Dobry mam humor, oj doooobry :)

Musiałam to zapisać, bo ostatnio humor nie dopisuje mi często, więc żeby było zarejestrowane, że jednak czasem się pojawia ;)

Poza udanym wigiem dla Salmy, który pokazałam w poprzednim poście, sprawcami mojego dobrego nastroju są (kolejność przypadkowa):

- niesamowity bodziak niemowlęcy w kosmiczny wzór upolowany za 2 zł w lumpku,

- bluza uszyta m.in. z tegoż bodziaka, która nie dość, że powstała z tego pięknego materiału, to jeszcze nawet całkiem mi wyszła :)

- wig dla Marcelli!!

Poniżej wspomniana Marcella w swoim finalnym, docelowym wigu (który jest fioletowy, nie niebieski - nie wiem jak to wygląda u Was na monitorach, ale mój aparat uparcie robił z pięknego głębokiego fioletu z ciepłymi tonami, jakiś taki szafirowy) oraz w bluzie z kosmicznego bodziaka :D







11 komentarzy:

  1. Marcellka wygląda genialnie! :3 a wzorek galaktyki zjawiskowy, będę chyba częściej zaglądala do sklepów ^^
    Co do wiga - bardzo puchaty, ale to dobrze, u mnie kolor jasnofioletowy na monitorze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wig super.. I chyba sprawię mojej pullip, wydaje mi się że łatwy do utrzymania w dobrym stanie-łatwiejszy od normalnych kłaków:) popraw jeśli się mylę...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwiejszy, nie czesze się go, nie trzeba się przejmować, że coś odstaje, bo w takim wigu każdy włos odstaje i tak ma być :) Układasz palcami i naprawdę daje sporo możliwości. 3 moje lalki mają takie moherki i na pewno na tym się nie skończy ;)

      Usuń
  3. Cudny komplet, a włoski u mnie są fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Totalny odlot ;D był już kot w kosmosie, teraz pora na Marcellę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. oooou zazdroszcze takiego łupu :D i fajny pomysł z tym tłem :D a wig jest mega świetny, u kogo kupowałaś? bo zastanawiam się, czy nie sprawić mojemu cukrowi takiego pastelowego rozowego, falowanego wiga ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wig świetny :-)
    Bluza jak zwykle rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jenyyy,ale kłączorki cudne!fioletowe!! no kosmiiczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne!! Tylko ci pozazdrościć WSZYSTKICH lalek :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wig! Marcela wygląda w nim bosko. A bluza jest piękna i świetnie pasuje do Twojej uroczej lalki :3

    OdpowiedzUsuń