niedziela, 9 lutego 2014

Sukienki na sprzedaż! :)

Cześć! Zgodnie z zapowiedzią, przedstawiam cztery zestawy ubranek na sprzedaż. Są to sukienki oraz kokardki na głowę wzorowane na pastelowych ciuszkach, które niedawno pokazywałam na blogu. Tym razem odeszłam nieco od pasteli i myślę, że bardziej zdecydowane kolory też świetnie się sprawdzają w takim fasonie :)

Ubranka szyte są ręcznie, nie używam maszyny. Materiał to bawełna.Górne części sukienek uszyte są na białej podszewce, z tyłu są zapinane na dwa zatrzaski. Kokardy są na cienkich gumeczkach, dzięki temu dobrze trzymają się lalkowych łepetynek i można je dowolnie przesuwać na środek lub na bok głowy.

Ubranka pasują na obitsu 23, obitsu 21 i stockowe ciałko Dala/Byula.

Każdy zestaw sukienka + kokardka kosztuje 40 zł. Przesyłka priorytetowa to 5 zł niezależnie od ilości kupionych ubranek.

Rajstopy i buciki nie wchodzą w skład zestawów.

Zapraszam zainteresowanych do zgłaszania się w komentarzu lub na maila ayaaida00@gmail.com:)
























13 komentarzy:

  1. jezuśku jakie cuuudne!!!jesteś bardzo utalentowaną krawcową,skoro w ręku takie cuda szyjesz!!! :D kolorki świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne sukieneczki i te kokardy...po prostu zachwycają :)))
    Do tego podziwiam Cię, że wszystko uszyte ręcznie^^.
    Musze i ja uszyć jakąś sukienkę z rękawami dla moich dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne! jaka cena różowego zestawiku bo bym wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I wszystkie szyjesz ręcznie? Szacun kobieto! D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww, urocze, mega fajnie wyszły ci te sukieneczki ;3 Jednak najbardziej podobają mi się kokardy (ostatnio bardzo polubiłam kokardy, nie tylko u lalek ;D), kwiecista jest słodziutka ^u^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakby można było zapłacić pod koniec miesiąca to bym wzięła dwie : niebieską i różową :) Tylko nie wiem czy się zgodzisz :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, możemy tak zrobić :) Tylko muszę poczekać, czy Rani-Belle bierze różową, bo była pierwsza ;) Ale nawet jeżeli weźmie, to mogę uszyć taką samą, mam jeszcze sporo tego materiału ;)

      Usuń
    2. Super! To ja jak najbardziej jestem zainteresowana ! :)

      Usuń
    3. Pewnie mnie zabijesz ale jednak wezmę tylko różową sukieneczkę bo wlasnie nieplanowanie nabyłam Byulkę, która spłukała moją kieszeń jeszcze przed wypłatą :(

      Usuń
  7. Czy pastelowe, czy kolorowe, wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na szycie ręczne to jest to dla mnie majstersztyk! :] Sukienki są śliczne i żałuję, że nie mam pieniędzy na zbyciu :C Zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale slicznotki a sukieneczki cud miod :-)

    OdpowiedzUsuń