czwartek, 17 lipca 2014

Na słodko i na ostro :)

Dzisiaj post w rodzaju "samochwała w kącie stała..." No ale nic nie poradzę, muszę Wam pokazać jakie cudowności mają moje lale :)

Wymieniłam się na ubranka z Coco Dolls :) Ja uszyłam Agnieszce 2 kompleciki, a Aga miała zrobić dla mnie sweterek i sukienkę na drutach - oba ubranka w cukierkowych kolorach, niczym lody Zapp :)

Jakie było moje zdziwienie, gdy z koperty wyjęłam nie 2, lecz 4 ciuszki :D Dodatkowo dostałam bombową czerwoną sukieneczkę i przecudną szarą czapę :D Rzeczy są tak niesamowite i cudowne, że ciągle je macam, oglądam i podziwiam :) Nawet koperta, w której przyjechały była śliczna - przystrojona słodkimi naklejkami :D

No to zdjęcia :)

Na słodko:




Na ostro:







I dodatkowo mała zapowiedź kolejnych postów, w których znowu będę się chwalić, tym razem plecaczkiem, misiem i drugą żabcią z Zuzankowa :)


14 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że ciuszki się podobają :) Ciuszki, które dostałam od Ciebie są niesamowite :) nie mogę wyjść z podziwu precyzji wykonania :) aż trudno uwierzyć, że ręcznie szyjesz.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ubranka! Nie dziwię się, że jesteś zadowolona :3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękniaste lale i świetne ciuszki - Coco Dolls jak zwykle zrobiła cudne rzeczy! Byulki w dzierganych ubrankach są rozbrajające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju *.*
    Normalnie nie lubię Dala Edge, ale u Ciebie jest genialny! Bardzo ładne zdjęcia (zresztą jak zawsze tak samo śliczne ^^)

    amethyst-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko się zrobiło od tych lodów ;) Zapp jeju...produkują je jeszcze? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie ubranka są ładne, ale ta szara czapa jest po prostu rewelacyjna! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna rzecz, te wymianki ;D śliczne ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba wersja na ostro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wchodzę do Ciebie na stronę to się rozpływam z zachwytu.
    Fajnie robisz zdjęcia, fajnie je opisujesz i widać, że bardzo Ci zależy. No i fajną masz gromadkę.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku zdjęcia są cudowne, zakochałam się w lalkowych oczach :D
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ubranka ^^
    A ten plecaczek: cud, miód i orzeszki - nie mogę się doczekać! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy na ostro czy na słodko uwielbiam Twoje lalki, zawsze oglądam je z uśmiechem na twarzy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń